Ieder jaar schrijft en publiceert Ment Kuiper het trendrapport Digital Insights. In Digital Insights vind je actuele trends en ontwikkelingen die verband houden met digital marketing en communicatie. Het trenddocument biedt jou daarmee de kennis, inzichten en handvatten die je nodig hebt om digitaal te versnellen.

In maart 2022 verschijnt een nieuwe versie van Digital Insights, het trendrapport voor 2022. Niet wachten tot maart? Lees dan de update die hij in januari uitbracht.

Download Digital Insights

Digital marketing- en communicatietrends in Q1 2022

Op het gebied van o.a. digital society, digital data, media usage, digital sharing, digital transformation, digital customer en digital leadership.

Praktische tips en handvatten

Zo blijf jij voorop lopen op het gebied van de digitale ontwikkelingen marketing en communicatie.

Meer weten over ontwikkelingen specifiek voor het publieke domein?

Download de rollercoaster van digitale vooruitgang

Over de auteur 

Ment Kuiper werkt al meer dan 30 jaar in (digitale) marketing en communicatierollen. Van strategie tot executie, van marketing tot crisiscommunicatie. Op basis van heel veel input, inzichten, gesprekken en eigen creativiteit en nieuwsgierigheid stelt hij jaarlijks “digital insights voor marketing en communicatie” op. Een document met de trends en ontwikkelingen in het vakgebied.

Ment versterkt het team van SchaalX als manager digitale programma’s & trainingen, waarbij hij verantwoordelijk is voor de inhoud en samenhang van de masterclasses en begeleiding biedt aan onze Digital Young Professionals.

Digital Insights – Update Q1 2022