Impactmakers

Optimalisering e-mailmarketing: impact maken bij SOS Kinderdorpen

Door Young Professional Valentine

Nieuwste vakkennis

Mediawijsheid: Context en Duiding

Skills van de toekomst

Impactmakers

Hoe een CXO-testprogramma bij Vattenfall leidde tot betere conversie

Door young professional Heleen

Carrière

20 jaar SchaalX In de schijnwerpers: Tess van Olst

Al 7 jaar lang interim professional

Nieuwste vakkennis

To meme or not to meme?

Dit is de toekomst voor memes in marketing en communciatie

Impactmakers

Creatieve contentstrategieën voor betrokkenheid bij ABN AMRO

Door young professional Laura

Arbeidsmarkt

Speelsheid: de sleutel tot succes voor communicatieprofessionals

Speelsheid als skill van de toekomst

Arbeidsmarkt

Spelen met de toekomst – Future Literacy in Marketing en Communicatie

Spelen met de toekomst: Future Literacy in Marketing en Communicatie

Arbeidsmarkt

Waarom je in je marketing of communicatieteam niet meer zonder GenZ’ers kan

GenZ-ers voor marketing en communicatie functies van vandaag én morgen