Zoek
Generic filters
Donderdag 8 april | 15:00 – 16:00 uur


Je hebt als marketing en communicatie professional de doelstelling om jouw media het best te laten converteren. Met name de website staat daarin centraal.

Maar waar let je dan op? Vaak denken we als professional “van binnen naar buiten” in plaats van “van buiten naar binnen”. En dat in een tijd waar juist onze klant of stakeholder het uitgangspunt moet zijn van de inzet van digitale media!

Martin van Kranenburg, specialist in persuasieve marketing, online personalisatie en schrijven voor het brein, neemt ons in een uur mee in de onderwerpen:

  •  Wat zijn de belangrijkste handvatten voor copy?
  • Welke grondgedachten zijn er voor neuromarketing? (Denk aan de 7 principes van Cialdini)
  • Hoe zorg je voor optimalisering van je effect van de digitale media

 

Dit webinar vond plaats op 8 april 2021. Wil je op de hoogte blijven van informatieve webinars en actuele marketingkennis? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief of volg ons op social.

Over Martin van Kranenburg en SchaalX 

Martin is een gepassioneerde neuromarketeer, spreker en trainer die marketeers en teams in een cadans brengt om continu te optimaliseren. Martin heeft meer dan twintig jaar ervaring met websiteoptimalisatie: hij heeft aan de wieg gestaan van bekende websites zoals D-reizen en Micazu.

Als kennispartner van SchaalX deelt Martin zijn kennis van persuasieve marketing met de trainees van SchaalX.

Over de auteur

Ment zet zich in om marketeers en communicatieprofessionals naar een hoger niveau te coachen.