Traineeship Digital Marketing:
zij deden het al

Wil jij je carrière in digital marketing starten met een traineeship? Al 75 trainees gingen je voor bij SchaalX. Zij werkten voor organisaties zoals Gazelle, ABN Amro, Vattenfall en nog veel meer. Ben je benieuwd hoe zij het traineeship hebben ervaren? Lees dan hier de ervaringen van trainees Carlijn, Sem, John-Paul, Celine en Jorick.
Ben jij enthousiast? Solliciteer nu nog voor de start in februari 2022.
Interviews met drie van onze trainees
De ervaringen van trainees Carlijn en Celine
“Ik ben iedere dag bezig met het ver-digitaliseren van de klantreis.”
Iedere twee weken kom je een dag voor: digital tooling, masterclasses en bootcamps. Naast dit alles krijg je veel persoonlijke begeleiding. Als Online Customer Journey Marketeer bij Vattenfall, ben ik iedere dag bezig met het optimaliseren en ver-digitaliseren van de klantreis en krijg ik binnen de organisatie de kans om mijzelf verder te ontwikkelen.
Lees verderCarlijn:
“Iedere twee weken kom je een dag voor: businesscourses, digital tooling, masterclasses en bootcamps.
Naast dit alles krijg je veel persoonlijke begeleiding en heeft het traject veel focus op persoonlijke ontwikkeling. Nu ben ik zo’n 2,5 maand verder in het traject van SchaalX en inmiddels aan de slag als Online Customer Journey Marketeer bij Vattenfall. Iedere dag ben ik bezig met het optimaliseren en ver-digitaliseren van de klantreis en krijg ik binnen de organisatie de kans om mijzelf verder te ontwikkelen.
“Ik kan relevante werkervaring en kennis opdoen en aan de lijve ontdekken welk soort organisatie het best bij mij past.”
Lees verderCeline:
“Door mijn deelname aan het traineeship kan ik relevante werkervaring en kennis opdoen en aan de lijve ontdekken welk soort organisatie het best bij mij past.”
Benieuwd hoe Celine tijdens haar eerste opdracht voor een groot ziekenhuis het verschil maakte? Lees dan hier verder.