Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Nieuwe visuele identiteit en website SchaalX

Vanaf donderdag 1 september heeft SchaalX een nieuw logo, een nieuwe huisstijl, en een geheel vernieuwde website.

In ruim 12 jaar is SchaalX uitgegroeid tot een grote betrouwbare speler in de niche van search, werving & selectie en interim bemiddeling van marketing, communicatie, online en sales professionals. Na 12 jaar was het tijd voor een doorontwikkeling van de visuele identiteit en vernieuwing van de website. De basis van het logo en de kenmerkende kleuren zijn behouden gebleven en er zijn tegelijkertijd ook kleuren toegevoegd aan de huisstijl. Zie ook www.schaalx.nl

Ingrid Schipper, partner van SchaalX: “De briefing was, een visuele identiteit te ontwikkelen die meer past bij wie we zijn en een logo te ontwikkelen dat op de online platformen diverse vormen kan aannemen. De kleur rood is warmer, waarmee we willen onderstrepen dat in een technologisch snel vernieuwend landschap onze core business het creëren van waardevolle verbindingen tussen organisaties en mensen blijft. Dat is ook de reden dat onze eigen mensen een prominente rol hebben gekregen op onze website."

De website heeft nieuwe functionaliteiten en een verbeterde gebruiksvriendelijkheid waardoor we jullie als opdrachtgever en/of kandidaat nog beter van dienst kunnen zijn. Ook biedt de website meer ruimte voor het delen van informatie zoals events en blogs en is er een duidelijke link met SCHAAL+. Daarnaast is Coaching als dienstverlening van SchaalX toegevoegd.

Het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl zijn ontworpen door Mark Kamphuis in samenwerking met SchaalX. Mark is grafisch ontwerper én freelance marketingcommunicatie professional. Hij werkt in die hoedanigheid al jaren samen met SchaalX en was daarmee de beste kandidaat om de identiteit van SchaalX vast te pakken en te vangen in een nieuwe passende huisstijl. Ook is hij mede verantwoordelijk voor het design van de nieuwe website, die is gebouwd door OTYS, specialist in het leveren van recruitment software. Aan de basis van de inrichting van een nieuwe website stond een customer journey onderzoek van Netmarketing. Fotografie is verzorgd door Sander Nagel.

 


Wij maken écht contact

SchaalX staat voor het realiseren van een waardevolle verbinding. Waar de markt veralgemeniseert en zoekt naar sneller, goedkoper en generieker, kiezen wij voor verdieping en specialisatie. Voor het maken van écht contact, door partijen te verbinden op meer dan alleen maar functionele aspecten.

Meer over SchaalX

SchaalX gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close