Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws!

Persbericht

Achmea, Jumbo en PGGM investeren in digitaal talent met SCHAAL+

Sinds de officiële start van het programma in september hebben Achmea, Jumbo en PGGM, naast andere bekende organisaties, zich aangesloten bij SCHAAL+. De komende jaren zullen verschillende digitale marketingtalenten van SCHAAL+ bij zowel Jumbo, Achmea als PGGM aan de slag gaan om vernieuwing en digitalisering binnen de organisatie kracht bij te zetten.

Vincent Roders, innovatiemanager van SCHAAL+ is trots. “Deze samenwerking biedt zowel voor ons als Achmea, Jumbo en PGGM een geweldige kans om vernieuwing en verjonging binnen de organisatie vorm te geven. Het Digital Talent Development programma van SCHAAL+ sluit goed aan op de behoefte die er bij grote organisaties bestaat aan jong digitaal marketing talent, actuele kennis over online marketing en de juiste set aan competenties en vaardigheden.”

“Achmea en haar merken zoals Interpolis, Centraal Beheer, Zilveren Kruis en FBTO is altijd op zoek naar digitaal talent. Als grootste verzekeraar spelen online marketeers een cruciale rol in het inspelen op de veranderende klantbehoeftes. Door deel te nemen aan het Schaal+ programma krijgt Achmea toegang tot goed opgeleid digitaal talent. Het jonge talent, de samenwerking met andere organisaties en de opleidingen verzorgd door toonaangevende marketingbureaus maken het voor ons een aantrekkelijk programma”, zegt Jurgen van Diessen, Manager Online Interpolis

HR directeur Gea Kuiper van Jumbo Supermarkten: “Jumbo staat middenin de samenleving. Vanuit die positie kunnen we goed inspelen op de behoeftes van onze klanten. We merken bijvoorbeeld dat veel klanten in toenemende mate gebruik maken van digitale tools en middelen. Aangezien bij Jumbo de klant altijd op 1 staat, gaan we hier nóg sterker op inzetten. We zien uit naar deze samenwerking met jonge talenten. Hun frisse blik, creativiteit en digitale vaardigheden zullen goed van pas komen in ons streven om van Jumbo klanten échte fans te maken.”

“De wereld van PGGM is de wereld van pensioen en technologie en die verandert in razend tempo. Persoonlijke en relevante klantdialoog via het door de klant gewenste communicatiekanaal, dat is waar we als PGGM voor onze klanten, de pensioenfondsen, dagelijks aan werken. Marketing = IT. Daar hebben we digital native talenten voor nodig die denken vanuit klantbehoefte en dit vorm geven vanuit de digitale mogelijkheden. SCHAAL+ levert deze mensen.” Besluit Annemarieke van de Ven de Manager Kanalen en Innovatie van PGGM.

SCHAAL+ is een initiatief van werving- en selectiebureau SchaalX. Het Digital Talent Development programma biedt recent afgestudeerde hbo’ers en wo’ers een combinatie van werken en masterclasses in digital marketing. In een periode van 1,5 jaar werken de talenten voor 3 verschillende opdrachtgevers gedurende 4 dagen per week aan digital marketing vraagstukken. 1 dag per week krijgen zij masterclasses van gerenommeerde bureaus over relevante online marketing onderwerpen en wordt aandacht besteed aan de juiste vaardigheden en competenties om de digitalisering te begeleiden en om te gaan met de snelheid en toenemende complexiteit.

------------------------------------------------------------------------------------------

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u terecht op www.schaalplus.nl en/of contact opnemen met:

Rik de Boer
directeur en initiatiefnemer van SCHAAL+.
06 – 4619 5590
rik.deboer@schaalplus.nl.


Wij maken écht contact

SchaalX staat voor het realiseren van een waardevolle verbinding. Waar de markt veralgemeniseert en zoekt naar sneller, goedkoper en generieker, kiezen wij voor verdieping en specialisatie. Voor het maken van écht contact, door partijen te verbinden op meer dan alleen maar functionele aspecten.

Meer over SchaalX

SchaalX gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close