Binnen SchaalX houd ik me bezig met alle communicatie, PR en marketingactiviteiten voor de organisatie zelf. Heel breed dus, maar daardoor ook ontzettend leuk!
Al vanaf mijn studie was ik bekend met SWOCC: de organisatie die is verbonden aan Communicatiewetenschap aan de UvA. SWOCC deelt regelmatig korte en hapklare artikelen over marketing en communicatieonderwerpen, maar dan wel wetenschappelijk onderbouwd.
Een bron van inspiratie is misschien wat ver gezocht, maar ik volg graag mensen die humor hebben en net als ik de bijnaam 'taalnazi' hebben. Zo moet ik altijd hardop lachen om de taalcolumns van Japke-d. Bouma en droge taalverklaringen van Paulien Cornelisse.
Dat ik nieuwe ontwikkelingen in marketing en communicatie gelijk kan toepassen. Juist omdat we een bureau zijn met korte lijnen, is er ruimte om te experimenteren en snel te ontdekken of iets wel of niet voor SchaalX werkt.
Dit varieerde nogal: van dolfijnen trainer en politieagent tot politicus en piloot. Voor die laatste heb ik trouwens wel serieuze stappen ondernomen, maar als 17-jarig guppie kwam ik niet door de zware selectie van de luchtmacht. Achteraf maar goed ook, want ik ben nu stiekem heel blij met wat ik nu doe.