Mijn account
Zoek
Generic filters
Al 75 opdrachtgevers beleefden het verrassende resultaat van onze digital marketeers. Van B2B tot B2C en van cro specialisten tot contentmarketeers, marketing automation specialisten en digital data experts. Benieuwd hoe ze impact maken bij de organisaties waar ze werken? We geven je graag een paar voorbeelden.

Inge maakte de conversiefunnel inzichtelijk voor Gazelle

Young digital marketeer Inge zette voor Gazelle haar tanden in het onderhouden van alle websites, inzichtelijk maken van conversie funnels en testen op mogelijke verbeteringen.

Getting things done. Inge maakte impact door:

  • Het opstellen van een SEO dashboard in Data Studio
  • Projectmanagement voor een nieuwe website
  • Het helpen inrichten van het CRM systeem Hubspot, met behulp van workflows, klantdata, mailings en formulieren
  • Het bedenken en opzetten van A/B testen samen met digital marketeer en frontender in Optimize
  • Het verbeteren van de SEO ranking door zoekwoordenonderzoek en contentcreatie (ism marketingbureau)

Voor ABN Amro bedacht en creëerde Lotte content voor een nieuwe strategie

Young digital marketeer Lotte maakte impact bij ABN Amro door het ontwikkelen en produceren van verschillende content formats ten behoeve van de vernieuwde strategie

Getting things done. Lotte maakte het verschil door:

  • Het ontwikkelen en uitvoeren van nieuwe content formats: van video tot copywriting
  • De visie van de klant in kaart te brengen met klantpanels
  • Content strategisch weg te zetten op interne & externe kanalen
  • Paid advertising op Social Media
  • Data-gedreven content te optimaliseren

Lotte is na het programma in dienst gegaan bij ABN AMRO.

Sem ondersteunde Ford als campagnemanager, analyst en CRO specialist

Young digital marketeer Sem droeg zorg voor het coördineren, innoveren en optimaliseren van de marketing van Ford. Dit leidde tot een nominatie voor de marketeers top 100.

Getting thins done in digital, door:

  • Het opzetten en uitrollen van een datagedreven marketingstrategie
  • Het verhogen van conversie door middel van SEA, paid media & social
  • Het aansturen van diverse bureaus en partners (media, marketing, development & dealership netwerk)
  • Stakeholdermanagement (intern, extern & internationaal)
  • Innoveren, analyseren en optimaliseren van digital marketing activiteiten en customer journeys

Sem is na het programma in dienst gegaan bij Ford.

 Meer weten? Neem contact op met Marieke via marieke.vanheek@schaalx.nl of 06 47 322 934.

Irma verbeterde de marketing automation bij CZ

Young Digital Marketeer Irma creëerde voor CZ de marketing automation flows in Eloqua. Ze optimaliseerde ook direct de e-mailreeksen.

Getting things done door:

  • Het creëren van marketing automation flows
  • Segmentatie van contactpersonen nieuwsbrief
  • E-mailflows optimaliseren met A/B-tests, data & customer insights

Irma is na het programma in dienst gegaan bij CZ.

Benjamin verbeterde de B2B dienstverlening en content van ABN Amro vanuit data analyse

Young digital marketeer Benjamin gebruikte zijn datagedreven blik en analytische vaardigheden om de B2B content te verbeteren en de dienstverlening optimaal aan te sluiten op de klant.

Getting things done. Benjamin maakte impact door:

  • Het creëren en verspreiden van content
  • Conversieoptimalisatie gericht op de B2B dienstverlening
  • Meer factbased en datagedreven content produceren

Benjamin is na het programma in dienst gegaan bij ABN AMRO.

Carlijn hielp Vattenfall bij het digitaliseren van klantcontacten op basis van customer insights

Om het klantcontact van Vattenfall te helpen digitaliseren deed Carlijn onderzoek naar optimalisatiekansen. En met succes! Met een digitaliseringdashboard maakte ze de klantdata inzichtelijk en spotte ze kansen op grote kostenbesparingen.

Getting things done. Carlijn toonde haar meerwaarde door:

  • Het maken van een digitalisering dashboard in PowerBi
  • Inzichten uit het dashboard vertalen naar verbeterinitiatieven en die ook coördineren
  • De klantreis datagedreven opzetten o.b.v. inzichten verkregen uit Adobe, Hotjar, Usabilla & Relay 42
  • De klantreis personaliseren en optimaliseren op basis van data, bijv. dynamische content

Romain versterkte het team van Oxxio als online marketeer

Romain richtte zich op het doorontwikkelen van de Oxxio website. Op basis van kwalitatieve en kwantitatieve data verbeterde hij de online aanwezigheid en conversies van Oxxio.

Getting things done. Romain maakte het verschil door:

  • Datagedreven A/B-tests en conversieoptimalisatie op website
  • Opzetten van digitale campagnes 
  • Het aansturen van verschillende bureaus (media, (web)design, consultancy)

Ilse werkte aan conversieoptimalisatie voor Centraal Beheer

Als CRO specialist optimaliseerde Ilse de conversie voor Mijn Centraal Beheer en de nieuwe diensten: Telefoonreparatie, Klushulp en Juridische Hulp.

Getting things done. Ilse maakte impact door:

  • Het in kaart brengen van klantfeedback o.a. door het uitvragen van de Customer Effort Score en het analyseren van online gedrag
  • Op basis van haar analyses bracht ze optimalisatiekansen in kaart, die ze testte met A/B-tests en usability tests
  • Rapportages opstellen en de data vertalen naar heldere inzichten
  • Customer Journeys in kaart brengen
  • Nauwe samenwerking met andere disciplines zoals communicatie, development en UX

Pim hielp Fontys grip krijgen op online campagnemanagement

Dat deed hij door:

  • Meedenken over- en uitwerken van campagnestrategieën
  • A/B testen bedenken en opzetten in campagnes
  • Data uit Facebook Business Manager analyseren
  • Campagnes optimaliseren aan de hand van data
  • Aansturen verschillende bureaus
  • A/B testen bedenken en uitvoeren op website (met optimize)
  • Website optimaliseren a.d.h.v. hotjar/eye tracking en GA-analyses
  • Data visualiseren (in datastudio)

Pim is na het programma in dienst gegaan bij Fontys.

Fleur bracht de B2B salesfunnel in kaart voor ABN Amro

In kaart brengen en optimaliseren van de salesfunnels van kernproducten voor de zakelijke markt.

  • Data verzamelen en salesfunnels in kaart brengen
  • Optimalisaties lokaliseren op basis van inzichten uit de funnel
  • Zakelijke marketing campagnes vertalen naar online
  • Bouwen van landingspagina in CMS Systeem
  • Data uit Adobe Analytics verzamelen om optimalisaties door te voeren en rapporteren aan marketing

Kelly hielp Gemeente Amersfoort als lid van het mediateam

Ze mocht meewerken aan de ontwikkeling van een visiedocument op online communicatie en was lid van het mediateam.

Getting things done. Kelly maakte impact door: 

  • Als lid van het mediateam optreden als contentredacteur en webanalist
  • Versterken van de newsroom
  • Contentcreatie (tekst en beeld)
  • Als eindredacteur op te treden voor de Stadsberichten (aantal pagina’s per week in een fysieke krant)
  • Het uitdenken en opzetten van arbeidsmarktcampagnes

Laura verhoogde conversie voor Interpolis

Als online content marketeer van het team ‘Leads’ was Laura verantwoordelijk voor conversieoptimalisatie van de Interpolis naar de Rabobank website(s).

Laura maakte het verschil door: 

  • Het analyseren en optimaliseren van de huidige funnels binnen Interpolis
  • Customer journey te optimaliseren
  • Conversie gestuurd verbeteren van content, de bezoekers flows en de online klantbeleving
  • Ontwikkelen van strategieën om de klant zo goed mogelijk van Interpolis naar Rabobank te begeleiden om klanten uiteindelijk verzekeringen via de Rabobank te laten kopen
  • Projectmanager van o.a. Thuiswacht, het Groene Daken experiment en de Zorgcampagne 2019

Laura is na het programma in dienst gegaan bij Interpolis.

Inge ging bij ABN aan de slag als Data Expert

Inge ontwikkelde datastrategie en -tools voor het datateam voor de afdeling Branding & Communications.

Getting things done. Inge maakte impact door:

  • Het opzetten en monitoren van online campagnes
  • Het maken van een social media strategie
  • Digital channels inrichten
  • Data analytics & klantonderzoek

Inge is na het programma in dienst gegaan bij ABN AMRO.

Getting things done in digital met de best opgeleide young digital marketeers

Zo zorgen wij voor de beste digital marketeer voor jouw team.

  • Welke digital expertise heb jij nodig?

    Waar heb je behoefte aan? Extra handen in digital marketing, communicatie of design? Een frisse blik van een young professional? Digitale vernieuwing en/of versnelling? Het kan allemaal met onze digital marketeers.

  • Match met jouw young digital marketeer

    We matchen jou met één van onze zorgvuldig geselecteerde young digital marketeers met jouw organisatie.

  • Kennismaking

    We stellen jullie aan elkaar voor en bespreken de samenwerking. Onze expert Ment Kuiper is altijd bij dit gesprek aanwezig zodat hij vanaf de start van het project de digital marketeer van de zijlijn goed kan begeleiden.

  • Start digital marketeer

    Aan de slag. Samen zorgen we graag voor een goede, snelle onboarding van de digital marketeers zodat je snel merkt welke impact de marketeer kan maken.

  • Begeleiding en coaching on the job

    Onze expert Ment Kuiper begeleidt de young digital marketeer intensief. Hij heeft wekelijks contact om te horen hoe het gaat en schakelt snel op het moment dat de digital marketeer behoefte heeft aan specifieke kennis of een luisterend oor.